sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Libresse Pink Ticket

534113_556908724354173_1153702608_n
Olen päässyt mukaan mahtavaan Indiedaysin ja Libressen yhteistyökamppikseen. Olettekin varmaan huomanneet telkkarissa pyörivät teaser mainokset Libresse Pink Ticket kilpailusta, sekä blogeissa näkyvät mainokset. Heti kun näin mainokset oli mun pakko lähteä ettimään Pink Tickettiä jos vaikka sattuis löytymään tai vaikka voittamaan UPEAN nykin matkan? Kyllä kelpaa!
Nyt varmasti mietitte mistä tollasia Pink Ticket lippuja löytää? No niitä löytyy eri Libresse pakkauksista, ja näitä pakkauksia on kaupoissa ympäri Suomea. Eli kaikilla on mahdollisuus löytää sellainen olisitte sitten missä tahansa päin Suomea! Lippu voi siis olla piilossa teidän omassa lähi kaupassa, ja tältä sivulta pääsette katsomaan eri kaupat mihin ekstralipukkeita on piilotettu CLICK! Jos ette satu löytämään yhtäkään lippua, voi niitä myöhemmin bongata myös netistä!
collage534
Itse olen ihan rakastunut New Yorkiin, vaikka siellä olen tasan kerran käynyt. New York on mahtava paikka, kaikki se meno ja vilinä, erilaiset katu muodit sekä uskomattoman isot talot inspiroivat ja hymyilyttävät!
collage67
Kun ekaa kertaa saavuin New Yorkiin, katsoin koko matkan keskustaan ikkunasta ulos. Kun lähestyimme Times Squarea mua alko jännittää ja hymyilyttää ihan älyttömästi. En koskaan ole nähnyt niin isoja rakennuksia, se oli jotain niin uskomatonta. Tuntui kuin olisin ajanut suoraan keskelle elokuvaa, ja kaikki ne rakennukset olisi lavasteita. Kaikki ne paikat oli niin tuttuja vaikka en siellä koskaan ollut käynyt. Muistin elokuvia jota oli siellä kuvattu sekä musa videoita. Se fiilis, ne hajut se hälinä..
collage23
Menisin sinne ehdottomasti uudestaan! Ja tällä kertaa ottaisin tuplasti enemmän kuvia. Mulla ei tainnu olla kuin ihan muutama kuva itestäni koko reissulta. Pysyin aika visusti kameran takana!
collage12
Jos nyt on näin upea mahdollisuus, että voit voittaa matkan NEW YORKIIN kahdelle mä ainakin lähtisin lähi kauppaan juoksien pää kolmantena jalkana! Eli nyt kaikki rakkaat lukijat ettikää etikkää ja ettikää. Kun Pink Ticketin löytää rekistöröidyt Libressen saitille ja sieltä pääset suoraan mukaan arvontaan!

with love 
Juuli 

1 kommentti:

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.