lauantai 21. elokuuta 2010

Live the life you love

Heippa !

Tässä nyt ois tämä kauan toivottu meikkipostaus ! Oon jo kerran aikasemmin tehnyt meikki postauksen ja musta tuntuu että se on aika samanlainen, mutta ihan sama. Muuten ennen ku alatte selaan mun lärvi kuvia, mull ois sellanen ilmotus että.. OLEN tulossa kipeäks.. Kiitos Enja Juulia Kaisa :DD nää vissiin tän mulle tartutti.. mun kurkku on ihan törkeen kipee, aamulla heräsin päänsärkyyn ja mun nenä vuotaa.. LOL no mut olkaa hyvä, enjoy ! 

Minä ilman meikkiä.. Ennen kun alan meikata, pesen mun naaman kylmällä vedellä ja laitan jotain kasvovoidetta. Ja ennen kuin aloitan meikkauksen laitan hiukset noin kiinni kuin kuvassa näkyy. 
Levitän Max Factorin Miracle touchia niille alueille jotka haluan peittää, kuten mustat silmäpussit, finnit, näppylät, punottumat ja mun tapaksessa parit arvet. Ja tää on ihan semi hyvä tuote, koska se on helposti mukaan otettava ja se peittää ihan hyvin. 
Diorin puuteria levitän vain yleensä talvisin ja syksyisin kun on meikkivoidetta tai peitevoidetta alla jotta se pysyisi naamassa paremmin. Eli tää siis Dior ei oo melkeen minkään väristä vaan enemmänkin sen tehtävä on pitää alla oleva voide naamassa. 
Ja sitten aurinko puuteria, etten näytä kalpeelta. 
Kulma kynää käytän joka päivä, koska jos mun kulmia ei ole tummennettu ne on ihan tosi vaaleat. Mä vähän mokasin ton yhen kuvan ku se tarkens väärään kohtaan ja huomasin vasta koneella sen. Mutta se on siis Lumenen kulma kynä. 
Eli siis taivutan mun ripset tolla ripsen taivuttimella ( joka on rikki ja tarvitsisin uuden.. ) Ja sitten tällä hetkellä käytän tollasta semi huonoo ripsiväriä. Sen sain mallorcalta jonkun lehden mukana. En ole vaan kerennyt ostaa vielä uutta ripsiväriä. 

Ja viimeiseksi mä lisään tummaa kajaalia, koska se saa mun silmistä jotenki kivan näköset. ( ainaki mun omasta mielestä ) Ja taas mä vähän feilasin ton tarkentamisen kanssa hehe.. Mut joo tää on siis mun perus meikki almost joka päivälle. Toisin kyl mä sitä joskus vaihtelen. Joskus laitan tummat rajaukset luomien päälle. (en osaa selittää ) Ei tän kummempia sitten :)

Heippa hei !

with love
Juuli 

12 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus! sä et mitää meikkiä tarvitse, oot just kaunis ilman meikkiä :-)

    VastaaPoista
  2. hehhe sori juuli :D ei ois ehk pitäny aivastella nii paljoo :P just kiva postaus ! :)

    VastaaPoista
  3. Oot kyllä nätti ilman meikkiäkin. :) Mut meikkaat myös kauniisti! Mä en ainakaan nimittäin tykkää jos on ihan törkeät määrät meikkiä, en itsellä enkä muilla. Ei vaan näytä kivalta.

    VastaaPoista
  4. oot kyl tosi nätti ! meikkaat kans kivasti ja tolleen sopivasti ja luonnollisesti :)

    VastaaPoista
  5. Tää oli tosi kiva postaus! :) Oot todella kaunis ilman meikkiäkin! Nätin näköstä kun meikkaat noin luonnollisesti :)

    VastaaPoista
  6. Olet todella mukava ja kaunis tyttö ! Jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
  7. Rita : Kiitos, no en nii välttämättä, mutta noissa kuvissa näytän kivemmalta ilman meikkiä kuin todellisuudessa :D :) Plus ei ollu arkipäivä joten olin saanut tarpeeksi unta ennen tätä postausta :D mutta kiitos :)

    Enya : hahaha :D kiitoss <3

    Varislapsi : Kiitos :) no yritän käyttää mahollisimman vähän meikkiä, etten näyttäis sellaselta ihan tosi meikatulta :)

    Valo :Kiitoksia :) !!

    Anonyymi : Kiitos :) hihi yritän :)!

    nassikka : Kiitos :D :) jep

    VastaaPoista
  8. oot tosi luonnonkaunis :) tykkään tositositosi paljon sun tyylistä ja tää on ehottomasti kivoin blogi mitä oon lukenu! hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää ja jaksamista kouluun ;D täällä on nimittäin jotain muitaki jotka ei välttis jaksa koulua.. :)! jatka samaa rataa juuli! : )

    VastaaPoista
  9. siinä uuessa hammastahna (joka auttaa ettei vihlo) missä on suomalaisia haastateltu ni se yks nainen näyttää ihan sulta! mä vaan mietin et onks se jotai sukuu sulle? : D
    mutta kumminki rakastan tätä sun blogia! ja tykkään siitä että et vastaa tylysti kommentoijille niiku jotku tekee :) mulla on itelläki lukihäiriö, ni on kiva lukee myös sen takii tätä blogia! olet nätti(:

    VastaaPoista
  10. Vitsi oot kaunis ilman meikkiäkin :)
    Sulla on muuten iha mahtis blogi!

    VastaaPoista
  11. Anonyymi : Kiitos ! :) Hyvä et tykkäät hihi :) Jep yritän jaksaa tota koulua, nimittäin sitä täytyy jaksaa aika kauan :D höhöö..

    Anonyymi : hahah aijjaa :D mahtavaa, en usko että se ois mulle sukua mutta kai se vois olla mahdollista. Mutta jos saan selville että se on voin tietty ilmotella :D hehe ! Ja kiitos, hyvä että tykkääätt !! :))

    Mari : Kiitos ! :) kiva ku tykkäät ! :)

    VastaaPoista
  12. tää ei nyt liity tähän postaukseen mitenkään, mutta olisiko mahdollista et tekisit tässä lähiaikoina videopostauksen? kattelin tota yhtä videoo missä olit ja vaikutit tosi rennolta ja sellaselta aidolta! jatka samaan malliin =)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.