perjantai 2. tammikuuta 2015

SNEAK PEEK / New Year 2015

IMG_9449
IMG_9394
IMG_9472
IMG_9145
IMG_9419

IHANAA UUTTA VUOTTA 2015 !

Ensimmäistä kertaa moneen vuoteen, vietimme uudenvuodenaaton yhdessä tyttöjen kanssa. Uuden vuoden alkua juhlistimme isolla ystävä porukalla ja olen niin iloinen, että pääsin nauttimaan ajastani mulle tärkeiden ihmisten kanssa. Ilta onnistui toden teolla, ruoka maistui ja fiilis pysyi korkealla. Mentiin vuoden vaihtuessa ulos katsomaan raketteja jonka jälkeen ilta jatkui aamu viiteen. Olin itse kuoleman väsynyt jo kello kahden aikaan aamuyöllä, mutta ei vieraita voi ulos heittää odottamaan takseja. Viimeiset taksit saapuivat noin 5 aikaan ja pääsin nukkumaan noin puoli kuuden aikaan. Seuraavana päivänä odotti järkyttävä siivoamisprojekti, onneksi mulla oli ihania pikku apulaisia. Tässä oli kuvallisesti pelkästään ensimakua tulevista kuvista! Mulla on nyt niin monta ihanaa kuvaa uudelta vuodelta, joten te saatte niitä kyllästymiseen asti! 

with love
Juuli 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.