maanantai 22. helmikuuta 2010

I do

TERVE
Suurimmat pahoitteluni, kun en ole kirjoitellut tänne moneen päivään. Minulla oli tarkoitus kirjoittaa jo monta päivää tänne, mutta se vaan unohtui kunnes huomasin että oli aika lähteä kohti Torniota. Lähdimme perjantaina kesken koulun ajamaan kohti Torniota. Kun saavuimme tornioon noin kello yhdeksän kymmenen aikaan, menimme suurinpiirtein heti nukkumaan. Aamulla meidät herätettiin 8-9 aikaan koska meillä oli kello 12 Rovaniemellä serkkuni / kummisetäni häät. Ja kauniithan ne vasta olivat ! Voin kertoa enemmäkin yksityis kohtia kun saan kuvia lisättyä. Kun häät loppuivat yövyimme Rovaniemellä jossakin hotellissa. Nyt en satu muistamaan nimeä, mutta hieno se oli ! Minä Niila ja mummo yövyimme samassa huoneessa. Aamulla kävimme aamupalalla, sen jälkeen käytiin hääparin kotona. Ja illalla menimme syömään isollla porukalla. Minä, Niila, äiti, Eila-täti, mummo, Mikko serkku ( kummisetä ), Annika ( mikon vaimo ), Antti serkku, Eve serkku. Kaikki porukalla, isi ei toisin tullut tälle matkalle ollenkaan nimittäin isi on Singaporessa. Epistä .. :/ Illallisen jälkeen lähdimme kohti Yllästä. Olimme ylläksellä noin klo 9 ja katsoin vielä leffan ja sitten menin nukkumaan. Nyt ollaan otettu rennosti täällä ylläksellä. Löhöilty ja SYÖTY .. ainakin minä .. Koko ajan jotain syötävää.. :D
no mutta lisäilen teille tästäkin matkasta myöhemmin kuvia kunhan saisin piuhan jolla ladata näitä kuvia.

love
Juuli

ps. now listening : knock out - nicki minaj ft. lil wayne