sunnuntai 2. joulukuuta 2012

It is never too late to be what you might have been.

IMG_9294
IMG_9301
IMG_9303
IMG_9302
IMG_9284
IMG_9292
IMG_9290
IMG_9309
IMG_9308
IMG_9312
IMG_9318
IMG_9329
IMG_9316
Paita Forever 21, farkut Dr.Denim, kengät Bianco, hiusklipsi H&M
(vähän rypyssä paita..)
OOUUH happy day, happy day! Tulin vähän aikaa sitten Kaisalta, nimittäin rakas ihana ystävä Kaisa pääsi turvallisesti takaisin kotiin Austraaliasta. Me järjestettiin Pepin ja Enjan kanssa yllätys kaisalle josta voin muutaman kuvan pistää ehkä huomenna. Oli kyllä niin jännittävää, että en malttanu kauheesti ottaa kuvia. Siis en vieläkään voi uskoa, että Kaisa on taas täällä. Oon vaan yksinkertaisesti todella iloinen! Perjantai-lauantai välisenä yönä, ennen Kaisan saapumista mä olin kuumeessa. En varmaan koskaan ollu tuntenu yhtä pahaa kipua kun sillon. Mä hourailin ja lääkeen vaikutuksesta mun näkö ja kuulokin sumeni keskellä yötä tai no aamu yöllä. Inhottavaa, ja oli jonkin aikaa aamulla vähän epämukava olo ja sellanen heikko olo. Mutta sehän ei mua estänyt menemästä Kaisalle järjestämään juhlia, ja näkemään Kaisaa. Siellä me vietettiin sitten tyttöjen kanssa iltaa myöhään! Ei muuta nyt nukkumaan. Eikun ainiin ja kuvat on otettu keskiviikkona kuviksessa.. ärsyttävää kun on vähän pimeetä niin tulee tollasia tylsiä asu kuvia. Mutta aivan ihanaa, että tuli lunta!

With love
Juuli 

19 kommenttia:

  1. ihanaa ku kaisa on takasin (: mut mistä tuo paita on peräsin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lukee siinä asukuvien alapuolella

      Poista
    2. juu niinku äskenen sanoki että tossa ylhäällä lukee.. Nii kaisa is back <3

      Poista
  2. Jippiiii, mun yks lemppari bloginkirjottajista! Oot niin hellunen ja supertyylikäs! Täällä huutelee yksi kateellinen lukija.

    VastaaPoista
  3. voi ku ootta ihania ku järjestätte toisillenne yllätyksiä :-)

    VastaaPoista
  4. ihana asu!! ja sä <3

    VastaaPoista
  5. käytät aika usein dr denimin farkkuja tai jeggingsejä, nii ajattelin että kestääks ne sinul hyvin :)? tai kui kauan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kestää tosi hyvin ainut vaa et niistä kuluu väri nopeasti niin niitä pitää pestä välillä mustassa värissä esim :)

      Poista
  6. ui sul on nii ihana tyyli!<3 tiiäks et myydääks noit h&m:n hiusklipsei viel niis myymälöis vai onks toi joku sun vanha? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) myydään, ostin ihan hetki sitten :)

      Poista
  7. ooi ihanat vaatteet! hitsit haluun sanoo rehellisen mielipiteen ja muutenki olla asiallinen. oon sitä mieltä et tollanen ponnari kampaus ei sovi sulle..:( näytät tosi kauniilta hiukset auki kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos sun mielipiteestä :) mut mä ainakin tykkään välilä kun hiukset on kiinni :) tai omasta mielestä mulle sopii and thats important

      Poista
  8. hei pakko kysyy ku sulla on noi ihanat loputtoman pitkät hiukset nii teeks sä niille mitään erikoista vai onks ne nyt vaan jostais syystä pitkät? :D ja kuinka kauan oot about kasvattanu noita? :)

    VastaaPoista
  9. mageet vaatteet!
    +++ kultanen ponnariklipsi!

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.