sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Shopping in Helsinki

IMG_9633
IMG_9630
IMG_9652
IMG_9646
IMG_9642
IMG_9628
IMG_9676
IMG_9671
IMG_9680
IMG_9688
Oltiin Kaisan kanssa lauantaina shoppailemassa stadissa. En kyllä löytänyt mitään paitsi yhdet housut jotka meen palauttamaan.. Tarkotuksena oli etsiä asua kummallekkin tuleviin Inspiration Blog Awardseihin.. Kaisa oli löytänyt jo itselleen mekon, mulla ei oo vielä mitään valittuna paitsi kengät.. Kohta tulee kiire ja sit paniikki apua!! hah no kyllä mä keksin jotain.

Tänään on isänpäivä ja juhlittiin sitä aamulla pienellä brunssilla ja illalla syödään sitten illallinen yhdessä. Tässä vielä jotain jonka kopoin yhden ystävän facebook sivulta:

Wishing a happy Father's Day to the fathers to be, the fathers that are, the mothers who are fathers and the fathers no longer with us.

with love
Juuli 

11 kommenttia:

  1. Oot ollu aika synkässä asussa liikenteessä, mutta toi asu sopii sulle tosi hyvin ! :) musta tuntuu että oikeesti näyttäisit hyvältä vaikka roskasäkki päällä. oot upee !

    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vähän oli tummat vaatteet mut ihanat tykkään!! Mä tykkään olla musta hups :D Kiitos paljon <3

      Poista
  2. Voi kun ihana tuo asu, varsinkin pipo ja tuo takki! :)

    VastaaPoista
  3. Voi huh kuinka upeita ootte molemmat!

    VastaaPoista
  4. Mistä toi sun ihana takkisi on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun mamman.. en tiedä mistä se on kotoisin :(

      Poista
  5. Olethan ymmärtänyt mitä "paper planes" tarkoittaa? Jos et, ja olet vain kopioinut sen jostain laulusta, niin sillä viitataan useimmiten jointtiin eli marihuana sätkään. "I fly like paper, get high like planes..." (M.I.A) "Champagne, and paper planes too" (Wiz Khalifa). Nostan toki hattua jos blogisi on tarkoituksella kannanotto kannabiksen puolesta: Suomessa se on vielä valitettavasti myytti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen olen ymmärtänyt tottakai mihin paper planes viittaa varsinkin MIAN biisissä. Siitä biisitä mä sain inspiraation tohon mun nimeeni, mutta en toki ota kantaa nimellä kannabiksen laillistamiseen. Mun blogin nimi Paper Planes enemmän viittaa siihen oikeaan merkitykseen eli "paperi lentokoneet" keksin sen enemmän sen pohjalta (myöskin), että rakastan taidetta ja halusin tavallaan sitä kautta sen myös viestittää! :)

      Poista
  6. Juuli miten etsit/löydät inspistä sun asuihin ja tyyliin muutenkin?

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.