sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Sunnuntai brunssilla

IMG_9547
IMG_9536
IMG_9548
IMG_9545
IMG_9553
IMG_9561
IMG_9563
IMG_9558
Housut TopShop, neule Gina Tricot, kengät Dinsko, takki Zara (äitin), koru Nelly.com, laukku H&M

Olin tänään sunnuntai brunssilla Even kanssa Kiilassa. Mä olin vähän pettynyt tarjoiluun jotenkin oletin vähän enemmän kun siitä on puhuttu niin korkeasti. Tai voi johtua tietenkin siitäkin että saavuttiin vasta viimeiseen tarjoiluun eli klo 15.. Mutta olettaisin, että jos se maksaa 20 euroa maksaa koko homma niin ainakin hedelmiä olis leikattu tuoreina vaikka olisikin viimeinen kattaus.
Sen jälkeen kierreltiin vähän kaupoissa ennen kun ne meni kiinni, vitsi tekee pahaa kun ei saa itse ostaa mitään. Olis ollu vaik mitä kaikkia ihania juttuja kaupoissa.. höh!

with love
Juuli 

5 kommenttia:

  1. Miten sun hiukset voi olla noin ihanat!

    VastaaPoista
  2. Sun hiukset on niin upeet, että olis kiva jos joskus tekisit niistä postauksen! :D Haluaisin tietää esim. että miten saat sun hiukset niin tollasiksi tuuheiksi päältä tuolta juuristakin (en osaa selittää, toivottavasti ymmärrät) ja mitä hiustuotteita käytät.
    Selasin tuota "hiukset" tunnistetta, mutten millään jaksaisi selata niitä kaikkia postauksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) oon tehnyt siis muutamia postauksia mun hiuksista, ja mun salaisuus on yksinkertaisesti kihartaminen ja tupeeraus! :) mut voin tehä uuden tässä jossain vaiheessa kun niitä on pyydettty taas aika paljon!

      Poista
  3. Oot kyllä yks upeus! Ihana asu :-)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.