lauantai 20. joulukuuta 2014

Random photos

IMG_8637
IMG_8633
IMG_8641

Maailman ihanin yllätys pitkän päivän jälkeen. Oltiin kaupungilla Emmin kanssa ja mä olin tosi väsynyt kun kahdestatoista lähtien olin kierrellyt ja kaarrellut jokaisen kaupan läpi. Päätettiin pitää kahvitauko ja sen jälkeen suunnata takaisin kotiin, kuitenkin joulustressi painoi päälle ja toi sai mulle leveimmän hymyn pitkään aikaan. Kiitos tuhannesti! Mulla on aivan ihania lukijoita!

IMG_8564


Arvatkaa kukas onkin taas Suomessa? No niinkuin kuvasta näkeekin, EVEE ! Lemppari tyttö pääsi tulemaan tänne kotimaahan jouluksi ja uudeksi vuodeksi.. Harmi, että yli viikko menee pohjosessa mutta onneksi uutena vuotena nähdään. 


IMG_8554
IMG_8579
IMG_8586
IMG_8574
IMG_8569

Nyt, pohjoinen kutsuupi! Tällä hetkellä nautitaan Torniosta vielä hetken, kunnes nokka suunnataan kohti Yllästä. Mun mielestä on aivan ihanaa nauttia valkoisesta joulusta, toivottavasti te etelässäkin saisitte jouluksi lunta. Olis mun mielestä maailman siisteintä jos talvellakin jaksais aurinko paistaa iltaan asti ja lumi vielä pistäis kaiken kiiltämään.
Ihanaa nyt on stressit minimissä kun ei tarvitse joululahjoista stressata muuta kuin " toivottavasti ne tykkää". Kai idea kuitenkin on kaikista tärkein? Oletteko ostelleet viime hetkien joululahjoja, vai onko teillä kaikki hoidettu siististi etukäteen? Mä oon joskus tosi järjestelmällinen ja osaan hoitaa aikatauluja täydellisesti, mutta joskus taas oon sekamelska. Noh onneksi täällä saa rentoutua ja PÄÄSEE SAUNOMAAN oikeen kunnolla!

with love
Juuli 

4 kommenttia:

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.