keskiviikko 13. lokakuuta 2010

HEYY !





Päivän asuni koostui :

Sukkahousut/leginssit - lindex
takki : Modström
Paita : J&C
kengät : H&M ( ne jotka ostin torniosta ihan btw.. )
vyö : Zara
 Kaisaaah :) niin kaunis !
Takki : JC
Paita : Gina
Pipo : H&M (kai )






 NEW PANTS ! 









Heippa ! Ehkä kuvat kertoo enemmän kuin sanat ! Olin siis eilen helsingissä kaisan kanssa. Kaisa kävi heittämässä sen tet laput stokkalle ja sen jälkeen vaelleltiin siellä niin kauan kunnes mulla alko kuvis ! :) OLi tosi kiva päivä, ja muutenki koulussa oli kivaa ku oli tyttö poika päivä :D Sain lainaa mun luokkalaiselta sen vaatteita ja se pisti mun vaatteeet :D OLi muuten hauska, mut harmi on siin ku poistin joka ikisen kuvan sielt vahingos.. ;// LOL tekniikan ihmelapsi did it again.. Tänään mennään Kaisan ja Pepin kanssa leffaan ja syömään :) JESSS tänää alkaa syysloma, vika päivä kouluu.. Ja siitä tulikin mieleen oon kohta myöhässä joten MOIKKA !!!

Have a nice day !

With love
Juuli

17 kommenttia:

  1. mikä kauppa toi on mis noit pipoi kattelette?=)

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ja oot tosi nätti :D

    VastaaPoista
  3. Nättejä kuvia ja ihana asu! <3 Rakastan muuten tota miten toi aurinko paistaa noissa kuvissa :D

    VastaaPoista
  4. Kivoi noi fisukuvat, ootko muokannu ne vai omistatko tollasen objektiivin?:-)

    VastaaPoista
  5. kivat housut! :)
    mist toi 8 ja 9 kuva on, mis on noit kivoi pipoi? (:

    VastaaPoista
  6. Kiitos ihanasta blogista! Sun blogis on antanu mulle tosi paljon itseluottamusta ja piristystä päivään:)! Sit mun mielestä on tosi kiva, että et ole sellanen massa teini, vaan oot oma itses ja sul on just hiano tyyli. Oon saanu myös sun blogia lukemalla innostusta oman blogin tekemiseen ja ehkä jonain päivänä mäkin sellasen teen:)
    Muuten ihanat noi sun uudet housut!

    VastaaPoista
  7. Mistä toi sun takki on ostettu ja missä kyseinen paikka sijaitsee!

    VastaaPoista
  8. Heei missä tollanen skettikauppahomma on, ja mikä sen nimi o ? ::::)

    VastaaPoista
  9. hihi tänää oli ihanaaaa eilen oli ihanaaa !! <3 ainii ja toi paita on ginast ;))

    -kaisa

    VastaaPoista
  10. Anonyymi : Ponkes :)

    Malika : Kiitoksia :) !

    Varislapsi :Kiitos paljonn !! :) hehe

    Kappe : Kiitoksia ! Mulla on siis fisheye, mut oon kans muokannu niiden sävyjä ja sellasta :)

    Anonyymi : Kiitoksia :) E ollaan Ponkesissa se on forumissa :)

    Anonyymi : OI kiitos ihanasta kommentista !! :) Oon toivonukki et ihmiset näkee mut vähän erinlaisena, koska sellanen haluunki olla ! En hirveesti tykkää ostaa sellasii massa vaate juttui ja tykkään et mul on omat mielipiteet asioista :) Ja kiitos vielä kerran ! :)) hehe

    Anonyymi : Se on Modströmin ja se on ostettu Kämp Galleryn Maranellosta :)

    Anonyymi : Se on forumissa ja sen kaupan nimi on Ponkes :D

    J.K : Niin oli :) hehe aa hups no muutan sen joskus :D

    VastaaPoista
  11. sul on toosi ihana blogi, ja oot toosi nätti ja ihanii kuvia <3 (:

    VastaaPoista
  12. sul on IHANA blogi jota luen päivittäin ! sun tyyli on tosi ihana kans(;

    VastaaPoista
  13. ootteko eronnu anttonin kanssa ? :o koita pärjäillä ! <3

    VastaaPoista
  14. Moii!:) Löysin tän blogin just ja innostuin lukemisesta heti, koska tää poikkeaa muista lifestyleblogeista tosi paljon ja sun postauksiin on tosi helppo eläytyä, koska ne on niin hyvin tehtyä :) Vähän kuin jotain elokuvaa kattelis!:D Ihailen tyyliäs ja myös sitä ettet oo semmonen tyhjäpäämuotibloggari vaan oikeesti osaat jotain, esim piirtää. Käytätkö deviantarttia?:) Ja tunnetko jotain joka olis tosi hyvä piirtää ja ihailetko sitä?

    lovelyy toi sun fisheyelinssi btw:)

    VastaaPoista
  15. Kira : Kiitos ! :) hehe hyvä ku tykkäät !! :P

    Anonyymi : Juu ollaan.., juu ei täs mitää kyl mä selviin :) kiitos <3

    Anonyymi : Moi !! kiva ku oikeesti tykkäät, ja kiiitos paljon sun ihanasta kommentista !! ja oon mä joskus käyttäny tota deviantarttia, mut se on vähä jääny :) Ihalien esim andy warholia, mut se nyt on taiteilija.. En oikee osaa sanoo jtn niinku tällästä joka ois elossa jota ihalisin :) mut on paljon ihmisiä jotka on todella hyviä piirtään ja kunnioitan sitä todella ! Ja kiitos vielä :) <3

    VastaaPoista
  16. mitä ootte eronnu? :'( miiiksii? :( olitte hyvä pari! :<

    VastaaPoista
  17. Anonyymi kirjoitti...
    mitä ootte eronnu? :'( miiiksii? :( olitte hyvä pari! :<

    OUMAIGAAD sulleha se varmaa kuuluuki :DD

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.