perjantai 29. lokakuuta 2010

my favorite shops in kamppi

Mä kelasin tehä tälläsen postauksen joka vois olla vähän niinku moni osanen, et teen mun lempi kaupoista helsingissä postauksen. Nyt mä otin kuvia mun lempi kaupoista Kampissa. Joten tässä tulee kuvia !
SPIRIT STORE



Spiritistä oon löytäny yleensä vaikka mitä, mut joskus tykkään vaan tulla sinne katteleen koska se kauppa on niin miellyttävän näkönen, ja ne sohvat on ihanan pehmeet ! Siel on nii kiva ku osa niist vaatteist on erinmerkkisii. Mut moni on kyl aika kalliita esim siellä on sellanen "diesel " hylly jos on sika kalliita vaatteita ! :) EN oikee osaa sanoo muuta ku hyvä kauppa :)

GALLERY



AH gallery on ihana ! Rakastan niitä vaatteita siellä. Kaikki mun lemppari merkit on siellä kuten, Just female, Nümph, Cheap Monday, yms. Mä tykkään ku se kauppa on niin omalaatuinen ja oon ostanu sieltä monesti vaatteita. Suosittelen !!


J&C





Ah rakastan myös jc vaatteita ! Kaikki ei ole niin kalliita mutta silti suurin osa on. Tykkään kun löydän todella usein siltä jotain uutta jota en ole aikasemmin nähnyt. Esim tälläkin viikolla kävin 3 kertaa ja joka kerralla ihastuin eri juttuihin ! Upea kauppa !! ja rakastan myös sisustusta ja isoa JC kylttiä katossa !

CARLINGS



Carlings on myös tosi kiva kauppa, se on tosisin vähän tuolla syrjemmässä verrattuna Onlyyn tai Veromodaan yms.Carlingsista löytyy myös niitä mun lemppari merkkejä jota tossa aikasemmi luettelin. Ja esim myös mun uus neule on Carlingsista. Sellon Carlingsissa oli tosi hyvä asiakaspalvelu mut kampissa ei niinkää.. Vähän vittumainen oli se myyjä ja oli sellanen olo et se oli jossai iha muualla :D ( if you know what i mean :D )




Guess on ihana kauppa, ja enne ostin sieltä paljon kaikkea, T-paidosta takkeihin. Nykyään mun Guess ostelu on jääny vähän vähemmälle, nimittäin en tykännyt yhdestä niiden mallistotsta joten jätin hetkeks käymättä siellä. Mut tän kaupan ulkomuoto on ihana. Se on niin siisti ja sellanen moderni, JA asiakaspalvelu !! NE on jotain niin ihanimpia ihmisiä !! Kun olin kerran Even kanssa sovittamassa mekkoja ja kaikkea muutakin, Eve valitti että jalkoihin sattuu niin se myyjä toi meille kokista ja siirsi Evelle tuolin ! :) ne on niin mukavia, ja ne tosi usein kysyy että tarviiko apua.



no tässä ois parit mun lempparit kampissa ! :) Lataan nyt siis kuvia flickerin kautta, sanokaa jos jollekkin ei näy nää kuvat ! :)
Nii ja muute harmittaa hirveesti tänään oli vika päivä tettiä.. :( Not nice..Sain tosi hyvän työtodistuksen! Kaikki oli kiitettäviä hehe ! Mut HEI huomen tulee ehkä sellanen ihana goottimainen halloween postaus :D Ostin tänään korsetin.. Ja nyt kaikki kattoo tätä ruutua suut auki :D hahah SE ON IHANA :D en oo koskaa ennen kokeillu korsettia ku vasta eilen ja se oli tosi makee, eikä se oo totta ettei siinä sais happea. Syvään on vaikee hengittää mutta happea kyllä saa :) Ja se ei oo sellanen koko korsetti vaa niinku et se loppuu rintojen alapuolelle ! :) Näätte siitä kuvan later ! ( ps. ei ollu kallis )


with love
Juuli

HAPPY HALLOWEEN KAIKKI !!

12 kommenttia:

  1. näkyy hyvin ainaki macin koneella :)

    VastaaPoista
  2. Tosi mielenkiintosta lukea! Mun oma vaatetyyli on kumminkin vähän erilainen niin tosi jännä nähdä, että mistä kaupoista joku muu tykkää. (: Carlingsin paitoja mäkin kyllä rakastan! Hahah, ostan koko kaupan sitten kun mun t-paitojen ostolakko loppuu.. :'D

    Ja tuolta J&C:stä oon muuten muistaakseni tosi halpoja koruja löytänyt pari kertaa, vaikka vaatteet onkin yleensä kalliita.

    VastaaPoista
  3. nää kuvat näkyy mulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  4. näkyy hyvin kuvat myös pc:llä:)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi : HYVÄ :))

    Varislapsi : Hyvä et susta oli kiva lukea :) haha carlings on ihana <3 Juu jcstä löytyy tosi kivoja koruja olet oikeassa :P
    ja guessissäkin on tosi kallista, siks sieltä en osta nii paljon enää..:/

    Rita : HYvä ! =)

    VastaaPoista
  6. näkyyy kuvat hyvin ! :))

    VastaaPoista
  7. Hei tosi kiva postaus ja kuvat näky hyvin <:
    -J

    VastaaPoista
  8. millon oikeen teet sen talopostauksen? vai aiotko edes tehdä enää? aika kauan menny :D

    VastaaPoista
  9. JT : hyyvä että näkyy :) kiitoksia :) !

    Anonyymi : No siis voisin mä mun puolesta mut pitää kysyy mun vanhemmilta hyväksyntää :) sori ku oot joutunu odottelemaan,.. mut joudut vielä nyt hetken odottaa :D hehe

    VastaaPoista
  10. miks sun tuolla fisulla tulee nuon huonolaatusia kuvia?

    VastaaPoista
  11. muute kiva postaus, mut noi kuvat on vituillaan, ompas paska fisu.
    Onko kuvaajassa vai objektiivissä vikaa kun tulee noin huonolaatusia kuvia?

    VastaaPoista
  12. Anonyymi : No siis ei mulla oo mikää mailman paraskamera niinku monella muulla bloggarilla. Se ei mitenkää johdu mun fisusta.

    Anonyymi : ok kiitos. No ei se kyl mun fisusta oo kiinni vaan mun kamerasta, mulla ei oo mikää mailman paras kamera, mut voihan sen niinki ottaa et oon super paska ottaa kuvii sillä. Miten sä nyt ite sen haluut ottaa. Ja otin osan tarkotuksella sillee et se tarkens ns "väärään kohtaan"

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.