torstai 18. marraskuuta 2010

Kumpa kaikki menis niinku elokuvis..

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Moikka kaikki ! :)

Tänään sain myytyä mun ensimmäisen kangaskassin ! Unohdin kyl siitä ottaa teille kuvan.. lol huolimatonko.. No mut juu tänään on ollu ihan mukava päivä ! Aamulla kun heräsin sain tosi mukavan yllätyksen nimittäin ulkona oli ISOT KERROKSET LUNTA. Voih.. ja arvatkaapas mitä se kertoo.. Lautailemaaan ( <3 )
Nii ja sitte niihin ei niin tärkeisiin.. tänää oli koulukuvaus.. JA vihaan sitä valokuvaajaa.. Sen pitäis olla ammattilainen eikä se osaa ottaa kaverikuvaa oikein ja se on "hauska". Sen jutut enemmänki loukkas ku nauratti. Ainakaan mua henkilökohtasesti ei huvittanut ollenkaan. Koulukuvausten jälkeen päivä meni jotenki hirmu nopeesti. Koulun jälkeen mentiin Enjan kanssa omenaan ja mä menin kirjastoon lukemaan kemian koe aluetta läpi. En kyllä tiiä miks muttei se siinä vaiheessa enään mennyt päähän kun Harry Potter elokuvaan oli puol tuntia aikaa !
Elokuva oli ihan mahtava.. tietenki koska oon HP fani. En kyl pysty lukeen niitä kirjoja mut oon ton elokuvan fani ja Daniel Radcliffe on ihana, vaikka almost kukaan ei tykkää siitä. Must se on ihanan rohkea ja sympaattinen tyyppi :) Ja se on tosi hyvä näyttelijä. Mä aloin kerran pienempänä lukeen Harry Potter kirjaa mut siitä ei tullu yhtään mitään. Ja nyt kaikki on varmaan et "se elokuva ei oo mitää verrattuna niihin kirjoihin, lol oot tollanen samanlainen hp fani ku kaikki muutki". JEP niin olen koska en oo mikää kirja fani ja tiiän et kirjat on aina 2 kertaa parempia mut se ei yhtään lohduta jos edessä on yli 300 sivua luettavana :D MUT nii takas siihen elokuvaan ! se oli super hyvin tehty, ja se jäi kesken ( tiedän siihen on 2 osa ) ja odotan 2 osaaaaaaa innollaa. CANT wait.. tykkäsin ! suosittelen :)

jep jep sellasta tänään. Ja kaikki nyt kattoon se elokuva ! :)

with love
Juuli 

9 kommenttia:

  1. heij, ku aloit tehä blogii nii pelottiks sua yhtää et kukaa ei lue sitä? koska mä haluisin tehä blogin mut mul on suuri aavistus et kukaa ei lue sitä :D mutta juu oot sairaan kaunis ja sul on ihanii vaatteit :) JA TÄÄ BLOGI ON MUN LEMPIBLOGI :))))

    VastaaPoista
  2. hei mitä vitsii en tienny et oot erikoisemmin mikää harry potter fani tääh :DDDDD

    VastaaPoista
  3. Anonyymi : Ei mua pelottanu ku vaan se että mun kuvia kopioitais netissä, ja niitä käytettäis ilman lupaa. NO ei mua ainakaa se aluks pelottanu et kukaa ei lukis tätä koska ei se mua haitannu hirveesti, ku tein tätä vähän ninku omaks iloks :) Kannattaa kokeilla ! ja kiitos <3

    Kaisa : hahh :D se on asia jota en oo kauheesti sanonu ääneen:DDD emt miks, mut en jaksa olla sellanen ihku fanittaja et kalottelen sitä joka paikkaa ja pistän jonku harrypotterin mun taustakuvaks :D se vaan on gutah :P .. harry on lemppari :)

    VastaaPoista
  4. olen ehdottomasti samaa mieltä että uusin potter on kaikkien nähtävä... yhyyps parruin lopus! =( mut jooh, sul on kivatsu blogi! :-)
    ja kaikki nyt kattoo se leffa!

    VastaaPoista
  5. Oon ihan samaa mieltä sen kuvaajan kaa!! Mun mielestä se on tosi huono kuvaaja, koska esim just niistä kaverikuvista tuli tosi tylsiä ku kaikki oli niin tarkasti aseteltu siihen.

    VastaaPoista
  6. sää et kyl tiiä hyvist näyttelijöist mitää jos pidät Danielii hyvän, lapsinäyttelijän ehk mut nyt vanhempana nii sillo tasan yks ilme eikä osaa ees itkee:D

    VastaaPoista
  7. mäki tykkään tosi paljon harry pottereis, mut oon enemmän kirja ku leffa fani, nii mul ois sellanen kysymys et tajuutko kaikki jutut mitä siin leffas on vaik et ookkaa lukenu kirjoi? must tuntuu et mä en ainakaa tajuis puoliikaa jos en ois lukenu kaikkii kirjoi noin 5 kertaa. ja ihana blogi. oon lukenu tätä jo kauan.

    VastaaPoista
  8. Anonymi : JEP se oli super hyvä !! :) mäki itkin ku dobby kuoli ! :( ja kiitos :)!

    Anonyymi : No älää se oli ihan huono eikä meikä tykänny ollenkaa. ja en visii sit ollu ainut ! :D

    Anonyymi : haha no en kai sitte :D mut sehän on mielipide kysymys et jos joku tykkää jostain ja joku jostain. Mut se on vaa nii makee nähä et mite paljo se on kumminki kehittyny siitä ku se oli iha pieni :) enkä oo sanonu et se mun ykkös lemppari ois :)

    Anonyymi : Noo siis on se välillä vaikee ymmärtää mut kaisa ja enja on lukenu niitä kirjoja joten niiltä voin kysellä sit mitä tapahtuu ! :) mut kyl mä aika hyvin pysyn mukana :) ja kiitoksia, kiva ku oot tykänny !

    VastaaPoista
  9. hei mikä tän blogin se malli on?

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.