tiistai 11. tammikuuta 2011

Toivepostaus osa 2

bagskangaskassi
pipot

Tässä ois pari teijän toivetta, eli lempi pipot ja kaikki laukut jotka mä omistan. Välillä mä käytän äitin laukkuja mut niitä en viittiny tohon laittaa koska ei ne varsinaisesti ole mun :)
Sit vähän voisin selittää mun kuulumisia ! NO mua on ärsyttäny IHAN sairaasti, koska en ole saanut unta kahteen yöhön kunnolla ! Se se ottaa päähän, koska en jaksa keskittyä koulussa ja niskat on kipeenä ja päätä särkee.. JA vielä kaiken kunniaks oon hieman kärttynen.. Not nice ! Tänään mä kävin kirjastossa koska olin taas unohtanu palauttaa pari kirjaa.. ja kaks muistutus kirjettäki tuli himaan juu.. hyvä juuli ! No käytin sitä kirjasto reissua hyväks sillä että vuokrasin/lainasin sieltä tuntematon sotilas dvdn. Nimittäin ens viikolla pitäis olla tuntematon sotilas luettuna ( sivuja jtn 400 ) ja olen tosiaan lukenut kaksi ensimmäistä :D he he .. taas kerran hyvä juuli ! Mut juu sellasta tänään, kohta yritän mennä nukkuun ja nyt meen syömään :) Moikka !
with love
Juuli 

3 kommenttia:

  1. sul on kivoja laukkuja! mulla on tollanen samanlainen fred perryn putkilokassi mut se on vaa mustavalkoinen :)

    VastaaPoista
  2. Voi ei, se DVD ei ole yhtään samanlainen kun kirja.... :D Mutta jos Letchulle aineita kirjoittelette eiköhän ihan hyvin mene, itse sain 9½.

    Mut kiva postaus, hyvä että olet alkanut toteutella näitä toiveita. :)

    VastaaPoista
  3. oiii sul on nii ihanii laukkui ja pipoiki! :))

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.